Aku vs Kala Jengking....





Aku vs Kala Jengking....?? Post gambar kali ini bukan nak tunjuk kehebatan saya membunuh kala jengking tetapi saya hanya nak berkongsi apa yang telah berlaku...hehe... Masa saya sibuk di dapur, Kala ini berada disebelah kaki saya. Saya tak perasan berapa lama kala ini berada di situ. Tapi nasib baik tidak disengat untuk kedua kali nya..Kedua kali??? errmm.... Nak tahu cerita?? Ok..Macam nie cerita...Dulu masa saya umur 9 tahun (Darjah Tiga), saya terkena sengatan kala jengking. Masa tu saya nak pakai kasut sekolah. Saya tak perasan kala tersebut ada dalam kasut sekolah. Tiba-tiba Ibu kaki saya terasa macam tercucuk benda tajam. Rupa-rupanya benda tajam itu ekor kala yang ada bisa. Aduuuii...punya la sakit...sampai biru dan bengkak ibu kaki....huhuhuh....nasib baik sempat hantar pergi hospital.....Sampai hospital, terus masuk ward kecemasan..terpaksa injection la pula...=.='...

Sebagai peringatan: sebelum menggunakan kasut, sila pastikan tiada Kala Jengking dalam kasut.(Pesanan ini dibawa oleh ChelzLensa Photography)....hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...