Puppi.......



sekarang baru saya mahu update blog chelzLensa....hehehe.....Sekarang Saya busy dengan Final Exam...huhuhu.....FINAL EXAM...dua perkataan yang menyakitkan seluruh organ-organ dalaman...hahaha......Saya bukan nak cerita pasal final exam...malas saya nak fikir pasal paper-paper yang dah lepas...kalau dipikirkan lagi, sakit kepala jadinya....
Kesibukkan saya dengan final exam tidak menghalang saya untuk ambil gambar...hehe...Gambar Puppi itu saya ambil di kawasan blok hostel saya..baru dilahirkan 2 minggu lepas...Ada 10 ekor sebenarnya...Memandangkan seekor ini lebih berminat dengan kamera saya, so puppi ini sanggup bangun gara-gara mahu beraksi depan kamera....hahaha...TAPI, memang bernasib baik masa ini sebab ibu Puppi tiada..mungkin cari makan....fuuhhh....kalau ibu Puppi ada, saya kena marah la...hahahaha..........
Saya tak tahu la apa yang akan terjadi masa cuti semester 4 bulan nie nanti...Saya takut Puppi ini nanti akan dibuang or dibunuh or diambil orang....sebab sekarang tengah pembasmian anjing-anjing liar...huhuhuhu....Tapi memang kesian tengok anak-anak anjing nie...tapi yang aku suka ialah pasal ibu puppi ini selalu meyusukan mereka....Ibu puppi pandai jaga anak dia....Tapi, selepas puppi ini membesar...TAHU TAHU LA APA JADI NYA.....hahahaha..............btw, Njoi...;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...