The Hidden Beauty Of Borneo






The Hidden Beauty Of Borneo...Itulah tema yang dapat saya bagi dalam gambar ini..Inilah gambar potrait yang saya ambil guna kit lens 18-55mm.....Saya masih belajar dalam ambil gambar potrait..So, memang ada kelemahan dalam gambar-gambar diatas ini....hehe...Kalau ada sesiapa nak KOMEN, dipersilakan..sebab dari komen anda saya belajar...Apa perasaan Chelz masa tangkap gambar potrait?? saya rasa agak penat sebab saya kena bagi arahan dengan model-model supaya berposing-posing...hehe....Model-model pun penat juga dengar arahan....haha.....Tapi, saya mesti banyak belajar cara tangkap gambar potrait ini...banyak kawan-kawan di Facebook terutamanya pro-photographer suruh saya belajar dengan lebih gigih lagi supaya dapat tangkap gambar potrait dengan lebih SHARP....OK SIFU!! Terima kasih atas nasihat yang telah diberikan...Saya amat menghargainya...=)...
#Kalau dah minat dengan dunia photography ini jangan berhenti setengah jalan..Belajar dengan gigih supaya gambar yang kita tangkap akan jadi lebih POWER walaupun guna DSLR yang biasa-biasa je...hahaha.....#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...