Sayang-sayang......^_^

Kesayangan chelzRachel....hehe
*nie je saya nak tunjuk...ada banyak lagi tu....saya takut korang jeles kalau tgk yg lain nnt...hahaaha....JUST KIDDING....he2...^________^ *
sony walkman NW A806...my FAV!!!....warna putih...sebab tu mp3 nie nampak kotor...haha...guna mp3 nie dah lama...mybe 2 tahun kot...4GB lagi...kira okla...bukan yer saya dengar habis semua lagu tu...haha.....tapi sayang, mp3 nie xda FM tuner....wawaa.......tapi, saya tetap sayang mp3 nie....saya pernah simpan lagu sampai 500 lebih...tapi tak pernah habis didengar...haha.....dulu saya nak pilih warna hitam...tapi, warna putih nampak lebih menawan...he2....
broadband kesayangan...sahabat saya....hahaha
Guitar kesayangan saya...inilah sahabat saya.....tanpa gitar nie saya x dapat myanyi...cehhhwahhh...hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...