Siri Syarahan Kinabalu


1 Mei 2012 (Selasa) merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh semua pelajar UMS untuk berjumpa dengan Tun. Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad dan isteri datang ke UMS untuk memberi syarahan Kinabalu : Sabah Dalam Konteks Sosio-Politik Malaysia di Dewan Canselor Universiti Malaysia Sabah.

Namun, saya tidak berpeluang untuk melihat dan mendengar syarahan yang disampaikan oleh Tun. Melihat respon dari rakan-rakan UMS dalam facebook, Tun merupakan seorang yang AWESOME... Kebanyakan rakan saya berpuas hati dengan menghadirkan diri mendengar syarahan Tun. Pekara yang membuatkan saya tidak berpuas hati ialah SAYA JELES melihat gambar yang dipost di facebook bergambar dengan TUN...huhuhu.... Seorang pemimpin yang dikagumi tetapi saya tidak berpeluang melihat Beliau secara dekat... 

# Kalau keizinan Tuhan, saya mungkin akan berjumpa dengan Tun secara face 2 face..dan berbual dengan Tun...hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...