Bukan Hari April Fool

Hari ini, 1st April 2013 merupakan hari untuk mengenakan orang kan? Tapi bukan hari untuk saya..hehe...sebab saya memang tak sambut pun benda ini.. Tetapi, pada hari ini, saya mula berkhidmat sebagai pembantu pensyarah di sebuah institusi swasta. Bermula la perjalanan hidup sebagai seorang tukang aiar.. Sebelum ini saya pernah jadi tukang ajar untuk 3 bulan. Walaupun hanya 3bulan.. tetapi banyak memberi pengalaman. Nanti saya upload gambar dan post cerita saya dengan pelajar. Balik kepada cerita jadi tukang ajar di kolej universiti, saya diberi tugas untuk mengajar subject ekonomi.. fuuhh... actually tat subject is not my major in degree.. but seems it just a foundation economics so, why not I just try and take it as a challenge...naa...why so serious? Haha... so, within this month,  maybe I was busy with teaching preparation (lecture notes, slides presentation) and dont have enough time to update my blog... =)♥..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...