Aku Berkonvo....

Pada 22 Oktober 2012, saya telah bergraduasi dari Universiti Malaysia Sabah selepas 3 tahun pengajian dalam bidang Pengurusan Perhotelan. Memang tak terasa after been 3 years study in UMS and I gonna miss my uni's life...huhu...doing assignment, miss my frenz, lecturers, events and activities yang selalu saya join..Pengalaman belajar di Sabah memberi erti berdikari sebab berjauhan dengan family. Kalau ada masalah sendiri settle...;).. 


Tak akan lupa my Savior Jesus Christ, pengorbanan ibu bapa, siblings, frenz sebab berkorban untuk saya mendapat segulung ijazah. Thanks God.. Berkat doa.  After graduated, need to find job. Sudah mendapat tawaran bekerja, tapi saya menolak...;). Sekarang saya seorang FREELANCER..Membina kerjaya sendiri dulu... Saya masih menunggu tawaran kerja (tak memilih kerja...tapi, bermula dari bawah...;p)..Usaha dan Doa akan memberi yang terbaik kepada saya...;)


2 comments:

  1. Tahniah. Satu tempat yang amat bagus untuk mencari ilmu dan asam garam hidup. Dulu selalu berkunjung ke UMS. Suasana nyaman berlatarbelakangkan kehijauan menghadap kebiruan samudra.

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih Tuan Ismail...Saya bangga menjadi salah seorang pelajar UMS yang merupakan sebuah universiti mempunyai suasana nyaman dan indah serta mempunyai pelbagai kemudahan disediakan untuk pelajar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...