Ong Bak Rin Du??

OMBAK RINDU
ONG BAK


Ong Bak Rin Du??
ini la yang buat saya binggung dalam seminggu...saya ingat memang ada cerita Ong Bak dah keluar rupa-rupanya cerita Ombak Rindu...Bunyi macam sama...huhuhu.....
Saya rasa pelik bila kawan-kawan FB cakap, cerita Ombak Rindu cerita sedih sedangkan cerita Ong Bak tiada yang sedih2... so, macam lain pula rasanya...
saya google la cerita Ombak Rindu, rupa2nya memang ada cerita melayu nie....maksudnya bukan cerita Ong Bak la kan?? haiizz....buang masa saya jak bertanya kawan2 betul ada cerita Ong Bak terbaru...Patutla kawan2 saya ketawa....kenapa tak cakap awal2...hahaha
Best ke cerita Ombak Rindu ini?
sebab saya belum tengok lagi....>.<....cerita romantik + sedih saya tak layan..BOSAN!...hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...