Sokongan pembaca blog ChelzLensa Photography



Terima kasih kepada pengunjung blog chelzLensa Photography ini. Blog ini sebenarnya telah ditubuhkan pada 2009 tetapi saya mula aktif menulis blog dan post gambar pada tahun 2010 sampai sekarang. Mungkin benar juga statistik pengunjung blog saya yang dalam gambar tu...Walaupun tak hebat seperti kaki blogger yang lain tapi saya syukur sebab ada juga orang sedar akan kewujudan blog (memang pon...google je la...cari maklumat)...hehe.... Blog saya ini lebih kepada posting gambar2 yang saya ambil disepanjang hidup saya dengan hobi saya iaitu fotografi....Saya suka gambar yang boleh menceritakan dan ingin kongsikan bersama dengan orang luar.


# saya pun tak sangka orang putih pun cari maklumat dalam blog saya....Thank you.....very much....hehe...Mungkin diarong pakai translator plug in dalam blog saya kot....haha#


Terima kasih kerana sudi singgah sekejap di blog saya...Minta maaf kalau ada silap dan salah...so, Njoi....=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...